26 lutego w sklepach ukaże się najnowsza gra przygodowa od studia The Brotherhood – Beautiful Desolation. Produkcja zostanie utrzymana w klimatach postapokalipsy, a rozgrywkę będziemy obserwować z widoku izometrycznego.
Cena podstawowej wersji tytułu to 19,99 dolara, czyli około 70-80 zł. Grę będzie można kupić na platformach GOG oraz Steam. Niestety nie ukaże się po polsku, co może być istotną barierą w przypadku tytułu opartego na narracji. Nie jest to pierwsza produkcja deweloperów ze studia
The Brotherhood; wcześniej stworzyli oni
Stasis oraz dostępne za darmo
Cayne – połączenie gier przygodowych z horrorem – które zostały ciepło przyjęte przez graczy i docenione za swój klimat. Ciekawym faktem jest to, że studio odpowiedzialne za tę produkcję na stałe zatrudnia jedynie dwóch deweloperów – braci Bischoff.
Beautiful Desolation przedstawia wizję postapokaliptycznej przyszłości. Na ziemię dotarł monolit nieznanego pochodzenia. Ludzkość przy użyciu inżynierii wstecznej i po przebadaniu znajdujących się na nim technologii zanotowała niewyobrażalny skok cywilizacyjny. Niestety, jak to z nami bywa, wkrótce wybuchła wojna… Akcja tytułu dzieje się wiele lat po tym wydarzeniu. W grze przyjdzie nam eksplorować fragment Afryki, który odwzorowuje prawdziwe lokacje znajdujące się w okolicach Kapsztadu. Tytuł powstał z wykorzystaniem silnika Unity, a dla realistycznego przedstawienia krajobrazów użyto technologii fotogrametrii.
Jak możemy dowiedzieć się z wywiadu przeprowadzonego przez portal
S.A. Gamer inspiracją dla gry były filmy SF z lat 70. oraz 80., takie jak
Chłopiec i jego pies,
Zielona pożywka,
Ucieczka Logana czy kultowy już
Mad Max. Nawiązania do tych produkcji można będzie zobaczyć zarówno w warstwie wizualnej, jak i w oprawie muzycznej. Z kolei, jeżeli chodzi o inspiracje growe, nietrudno się domyśleć, jaki tytuł kołatał się twórcom po głowie.
Dla fanów stylu graficznego wcześniejszych gier studia dobrą wiadomością jest fakt, że za oprawę wizualną w
Beautiful Desolation odpowiada Christopher Bischoff, czyli ta sama osoba, która pracowała nad
Stasis oraz
Cayne. Natomiast soundtrack do tytułu stworzył Mick Gordon (
Prey,
Doom oraz
Doom Eternal).
Gra powstała dzięki zbiórce na Kickstarterze, której celem było 120 tys. dolarów. Akcja przebiła próg oczekiwany z wynikiem ponad 138 tys. dolarów.
Źródło:
"Czaruś" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2020-02-14 18:37:51
|
|